„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pradinius duomenis, 2017 m. Lietuvoje vidaus poreikiams įregistruota 22 tūkst. 360 naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) arba 16,1 proc. daugiau negu 2016 m. (19 tūkst. 255), rašoma LRT.lt siųstame pranešime spaudai.
2017 m. naujų automobilių išregistravimas šoktelėjo net 67,1 proc. iki 6932 (arba 23,9 proc. bendrosios registravimo apimties). Tuo tarpu 2016 m. išregistravimas sudarė 4149 (t. y. 18 proc. bendrosios registravimo apimties).
2017 m. šalyje pirmą kartą įregistruoti 248 apynauji automobiliai, kurių amžius yra iki 121 d., t. y. 81 vnt. mažiau negu 201 6 m. (329). Tai sudarė vos 0,9 proc. bendrosios naujų įregistruotų automobilių apimties (1,4 proc. 2016 m).
Taigi pagal registravimą vidaus poreikiams 2017 m. pirmavo „Volkswagen“ (3 570 arba 16 proc. vidaus rinkos), „Toyota“ (3537, 15,8 proc.), „Skoda“ (2534, 11,3 proc.), „Renault“ (1626, 7,3 proc.) ir „Nissan“ (1332, 6 proc.).
Pagal naujų automobilių išregistravimą 2017 m. ir vėl niekas neprilygo „Fiat“
– 5552, arba 80,1 proc. bendrosios apimties. Toliau sekė „Alfa Romeo“ (215, 3,1 proc.), „Renault“ (142, 2 proc.) ir „Jeep“ (97, 1,4 proc.).
Pagal didžiausią išregistruotų automobilių dalį, nevertinant tų markių, kurių registravimas neviršijo 10 vnt., pirmavo „Lada“ (96,6 proc. arba 86 iš 89 įregistruotų), „Alfa Romeo“ (93,1 proc., 215 iš 231), „Fiat“ (91,4% proc., 552 iš ’077) ir „Jeep“ (55,7 proc., 97 iš 174).
Pagal apynaujų (iki 121 d.) automobilių įregistravimą 2017 m. pirmavo „Mercedes-Benz“ (42 arba 16,9 proc. bendrosios apimties), „Renault“ (31, 12,5 rpoc.) ir „Fiat“ (22, 8,9 proc.).
Lyginant su bendruoju registravimu, pirmaujančių markių rikiuotė beveik nepasikeitė, išskyrus „Fiat“ smukimą net per 12 pozicijų, t. y. iš pirmos į tryliktą.
Lrt.lt